Презентація досвіду

 

 

Висновок районного методичного об`єднання про педагогічну та методичну діяльність вчителя хімії Гусаківського НВК Мостиського району Львівської обл. Кондратенко Олександри Львівни
        Висококваліфікований педагог з великим досвідом роботи. Досконало володіє   теорією і методикою викладання  свого предмета. Кожен її  урок – це пошук,  неповторність. Навчальний процес організовує так, щоб учні добре запам’ятовували, засвоювали і вміли застосовувати набуті знання на практиці, створює умови для творчого розвитку школяра. 
Високоерудований, творчий вчитель, який вільно орієнтується в сучасних психолого - педагогічних концепціях, поєднує у собі знання основ дитячої психології, уміння і бажання зрозуміти кожну дитину. Головне в її роботі – довіра до дитини, опора на її здібності. Дає можливість кожному учневі знайти для себе посильне завдання, підтримує його зусилля,  заохочує до виконання більш складної чи об’ємної роботи.
Ефективно  працює над проблемою  « Навчання  хімії за  лекційно – семінарською системою» . ЇЇ творче кредо звучить просто:  «Учити всіх,  учити кожного».  Застосовує різноманітні інтерактивні технології для мотивації навчальної діяльності, при вивченні нового матеріалу, узагальненні та систематизації і виявленні рівня знань учнів. Для реалізації своєї проблеми використовує такі форми організації навчального процесу: індивідуальну, групові (робота в парах, малих групах), колективну, тренінг,участь у конкурсах. Застосовує такі методи і прийоми: традиційні (розповідь, бесіду, роботу з підручником, ілюстрації і демонстрації) та інноваційні (проблемні ситуації, проблемні задачі екологічного змісту, творчі прогностичні задачі з екологічним змістом (метод гіпотез), емпатії, евристичні бесіди, короткі повідомлення учнів, елементи гри, міжпредметні зв`язки). Учням цікаво бути учасниками “Спільного проекту”, “Естафети”, вправ “Незакінчене речення» ”, “Мікрофон”. Застосовує ділові ігри, конкурси та розваги під назвами «Щасливий випадок», «Сім раз відмір, а раз відріж», «Дуель», експрес-інформації «Нам це цікаво» та інші. Пропонує учням  творчі завдання,  які ґрунтуються на вивченому матеріалі: «Завдання для Попелюшки», «Їх величність Кухонна Сіль в нашому домі і поза ним»,   задачі з ілюстрованими умовами, які  розвивають уяву, мову дітей.    Щоб викликати інтерес  до хімії  використовує  уривки з художньої літератури, вірші, малюнки, казки, легенди, загадки, прислів’я, небилиці, казкові  сценки, які допомагають зняти втому, емоційно схвилювати учня і допомогти йому відновити сили для подальшої розумової роботи.
         Вибір лекційно-семінарської системи навчання дозволяє максимально використати педагогу можливості рівневої диференціації , яка  проявляється на уроках-семінарах та практичних роботах. Вміла організація роботи учнів за програмами рівня  А, В, С дозволяє приділити максимум уваги кожній групі, кожному учневі без шкоди іншим і забезпечити максимальну зайнятість всіх учнів відповідно до рівня їх підготовки. Уроки забезпечує наочними навчальними посібниками та дидактичним матеріалом, використовує ком`ютер для перегляду презентацій, електронних навчальний програм. Має власні розробки розрахункових задач та контрольних робіт, інструктивних карток для практичних занять.
Різнобічна робота вчительки  з розвитку пізнавальних інтересів учнів приносить успіхи і в  позаурочний час.  Велику увагу приділяє позакласній роботі з предмета. 
       Постійно вдосконалює свій професійний рівень, зарекомендувала себе як досвідчений та відповідальний працівник. Щедро ділиться  своїми здобутками  з колегами по фаху, уважно вивчає й реалізує в житті досягнення  інших творчих учителів.  Свій досвід  охоче поширює через виступи на засіданнях педагогічних рад,  методичних об`єднань,  конференціях,  педчитаннях,  публікації у фахових виданнях  (газета «Хімія. Біологія»  видавництва «Шкільний світ», журнали «Хімія» та «Біологія» видавництва «Основа»), на сайті Всеукраїнської громадської організації «Асоціація вчителів біології України», авторському блозі. Проводить майстер- класи, творчі лабораторії. У 2014 році навчальним закладом організовано творчий портрет Олександри Львівни.
Кондратенко О.Л. є головою  методичного об’єднання вчителів хімії та біології Гусаківського локального освітнього округу, членом районної творчої групи вчителів хімії.
Широкий діапазон роботи вчителя з обдарованими дітьми  дав свої паростки.   Учні - неодноразові призери районних і обласних олімпіад, а саме: районні – 2006р. – Дужа Лілія (ІІ місце), Адамів Андрій  (ІІІ місце), Шутович Оксана (ІІІ місце); 2007р – Олійник Ілона (І місце), Михасяк Ірина (І місце); 2008 р – Лабик Марія ( І місце), Дужа Лілія ( ІІ місце) , Олійник Ілона (ІІ місце); 2009р – Лабик Марія (І місце), 2014р – Бегійовський Олександр (І місце), Галик Христина та Олійник Лілія (ІІІ місця); обласні – 2009р – Лабик Марія (ІІІ місце).
Нагороджена подяками і грамотами ЛОДЕНЦ, ДОН ЛОДА, ТО «Соняшник» за організацію учнів до участі у конкурсах екологічного спрямування:
      2010 р (конкурс дитячої фотографії на природничу тематику);
      2011 р ( І місце у ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з екології, І місце у районному конкурсі на кращий методичний матеріал з хімії у номінації  “Сценарій позакласного  заходу”)
      2012 (ІІ місце в обласному конкурсі – огляді на кращу навчально – екологічну стежку);
      2013 р (І місце в обласній природоохоронній акції “Первоцвіти просять захисту” , ІІІ місце в обласному конкурсі на кращий методичний матеріал еколого – натуралістичного спрямування у номінації “Методичні рекомендації”, обласний конкурс екологічних проектів “Дотик природи - 2013”, сертифікат за участь у ІІ Всеукраїнському конкурсі “Творчий учитель – обдарований учень” в номінації “Навчально – виховні проекти навчального закладу ”
      2014 р (обласний етап Всеукраїнського конкурсу дослідницько – експериментальних робіт з природознавства “Юний дослідник”
        Багато її випускників успішно навчаються у вузах України, закінчили хімічні факультети вищих навчальних закладів і   пов’язали своє майбутнє з хімією.    
       Комунікабельна, дисциплінована, працьовита, вимоглива до себе й учнів, тактовна, наділена організаторськими здібностями.
Керівник районного методичного об`єднання                                      Г.В.Мосьондз



Презентація "Лекційно- семінарська система навчання хімії"

 

Презентація досвіду роботи КОНДРАТЕНКО О.Л. 




Немає коментарів:

Дописати коментар